002 På instagram følger eg ei dame som heiter bareanette rett og slett fordi ho lagar slike fine hekladyr. Oppskrift på desse kan kjøpast på epla.no. Frå venstre og mot høgre ser du Malvin, Melvin og Alvin (eller Balvin som 5-åringen syns var meir passande). I utgangspunktet hadde eg berre tenkt å hekle ein til minstemann, men det vart visst 3 stykker. Etter å ha strikka Malvin til Jonathan tenkte eg at Theodor kunne få ein i motsette fargar for å bruke opp restegarnet. Men hekling slukar(!) garn og eg hadde ikkje nok verken av grøn eller blå. Den grøne fekk eg juksa til med kortare bukse og kvite horn og den blå kjøpte eg ny av og fekk brukt på Alvin si bukse. Etter å ha hekla to var eg sånn passe lei og gjorde ein liten vri med å lage Alvin litt mindre enn dei andre to. Eg likar i grunn ikkje so godt å hekle, so no skal det strikkast i massevis!

