Fleire julegaver:
452

Tjukkelester til morfar. Strikka i eit tysk sokkegarn frå Gründl. Eg kjøpte eit kjempenøste på 150 gram og har heilt sikkert nok igjen til eit par til 5-åringen min også. Litt tynt garn, trur eg brukte pinne nr 3.

023

Tøfler til min kjære bror. Slike har eg strikka massevis av, og denne oppskrifta er alltid god å falle tilbake på. Eg har den berre i str dame, men la til nokre masker og strikka dei mykje lenger. Desse er strikka i østlandsgarn eller noko lignande som eg hadde liggande. Den mørkeblå kjøpte eg for å strikke fanakofte av då eg gjekk på folkehøgskule i 03/04. Eit av dei mange UFOane mine..

246

Sokkar i Sterk til finaste Irene. Dei er strikka med falske fletter og på p 3,5. Eg brukte omtrent to nøster til desse. I og med at eg hadde kjøpt 3 nøster for sikkerhets skyld er eg no igang med eit par til meg sjølv også.

