Gutane har vore på ferie hos svigers i helga og eg har kosa meg med symaskin på stua. Hadde fått ei bestilling på strikkepinneetui og laga fyrst det her:

019

Eg følte sjølv at eg var veldig smart som laga to rader med lommer til pinnane. Deretter kom eg på at eg kanskje burde hatt eit tynt lag vatt inni. Og at eg kanskje burde hatt den eine rada tilpassa små rundpinnar. Eg avanserar…

027

…og vart meir fornøgd med denne enn nokon av deg eg har laga tidlegare. DEN skal eg ha sjølv…trur eg. Sola skein og eg var i humør for noko lystig. Stort sett går det i blått når eg produserar ting til meg sjølv, og det er vel sunt med litt forandring? Dette etuiet gjorde meg i alle fall glad!
033

God plass til fleire rader med pinnar; både strømpepinnar og rundpinnar.

038

Og slik ser det ut når det er rulla saman og knytt i hop.

039

I det samme stoffet sydde eg ein pose til mamma sine klesklyper, og ein pose til. Det går so mykje raskare når ein lagar to ting på samme tid! Og slikt kjem jo ikkje vekk. Kanskje den eine må vere spøtepose til strikkepinneetuiet i matchande stoff?

Strikkepinneetui 030

Deretter vart det eit i rosa, framleis påvirka av det gode vêret. No trur eg at eg har utarbeidd meg eit design eg er fornøgd med. Eg kom på at det sikkert var lurt med trykknappar for å feste ned kanten oppe.

Strikkepinneetui 034

 

Kant bretta ned med trykknappar. Smart smart.

Strikkepinneetui 038

 

Og slik ser det ut samanrulla.

Strikkepinneetui 024

Til slutt laga eg eit litt lengre eitt med berre to rader. Litt ekstra god plass til strømpepinnar i ulike størrelsar. Dette stoffet er det mjukaste og mest stretchy «quiltestoffet» eg nokon gong har kjent på. Skulle eg sydd kle i bomull ville eg brukt dette. Om det heiter noko anna enn berre bomull veit ikkje eg.. Kjøpt på salg på Lappestua på Eid.

Strikkepinneetui 028

Når eg no ser på alle syns eg kanskje det her er det finaste. Men det har no havna til salgs på epla, saman med nokre av dei andre. Og stakkars Malin som får fyrste utkast. Eg lagar gjerne eit nytt Malin! 🙂

 

….eg vil sy meir!!

